Zwroty i wymiana

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego, składając stosowne oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres: AP- Quality ul. Odkryta 65E/19, 03-140 Warszawa, może to także zrobić drogą mailową na adres biuro@farmazia.pl Produkt prosimy odsyłać pod adres AP- Quality ul. Odkryta 65E/19, 03-140 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  2. Produkt zwracany w związku z odstąpieniem od umowy musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dokumentu sprzedaży. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. Po otrzymaniu i przyjęciu produktu Sprzedający zwróci Kupującemu jego świadczenie w stanie niezmienionym oraz wystawi Kupującemu fakturę korygującą, którą odeśle na adres Kupującego.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy pod warunkiem, iż w zastrzeżonym terminie Sprzedający uzyska również zwrot produktu.
  4. Konsument uprawniony jest również do odstąpienia od umowy albo żądania obniżenia ceny, z uwagi na niezgodność towaru z umową w przypadku gdy  Sprzedający nie wymieni produktu na wolny od wad bądź zaniecha wymiany z uwagi na fakt, iż wymiana ta nie jest możliwa lub wiązałaby się z nadmiernymi trudnościami.
  5. W celu skorzystania z uprawnień przewidzianych w ust. 5 powyżej, Konsument winien złożyć  na piśmie stosowne oświadczenie określające oczekiwania Klienta a także ewentualnie sposób zwrotu ceny. W przypadku odstąpienia od umowy należy dodatkowo  dokonać niezwłocznie zwrotu towaru do Sprzedającego na jego koszt. Sprzedający dokona zwrotu ceny w terminie 14 dni od dnia  otrzymania zwrotu towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
  6. Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.